2014. július 24., csütörtök

Epres francia csokitorta

Adrinak, a kedvenc lakotarsnonknek ma van a szuletesnapja, es egy konnyu kis meglepetest szerveztunk neki, amugy lakokozossegileg :)

Volt torta, gyertya, kepeslap, ajandek, limonade, na meg egy uveg roze - ahogyan azt kell :)
ja, meg Alma egyuttes is - de csak mert eddig nem ismerte :)







Kedves, vidam este kerekedett, es a torta sem hagyott cserben - mindenki dicserettel illette!






Ami egeszen biztos volt, hogy epres suti jar Adrinak, tudniillik az a kedvence.
Amikor ezt eldontottem, akkor mar abban is biztos voltam, hogy FromJucitol fogok receptet keresni.
Igy is lett!
Ezuton is halas koszonet erte, pont olyan lett, mint amilyet erre az alkalomra szantam!



Hozzavalok
100 g etcsoki
150 g vaj
100 g cukor
6 ek keseru kakaopor
3 tojas
50 g liszt
2*150 g eper

Elkeszites
1. Vizgoz felett olvasszuk meg a csokit a vajjal, a cukorral es a kakaoporral, majd hagyjuk hulni egy kicsit, hogy aztan hozaadhassuk a tojasokat (azert kell allni hagyni, mert a fott tojas bizony nem finom a sutemenyben! :))
2. Amikor a tojast hozzakevertem a masszahoz, akkor beletettem a lisztet, vegul az eper egyik felet (150 g) feldarabolva.
3. 180 fokra elomelegitett sutoben, kivajazott, kilisztezett formaban 20 percig sutottem (bar ez nem a tokeletes merce, ugyanis nekunk irtozatosan gaz a sutonk)
4. Amikor kesz (nem kell tuproba, mert ennek a sutinek nagyon jol all, ha meg egy kcsit lagy a kozepe), hagyjuk hulni egy kicsit, majd a maradek eperrel csinizzuk meg a vegleges formara :)






1 megjegyzés:

  1. Jajjj de szuper! Ez egy nagyon jó választás volt! Boldog szülinapot az ünnepeltnek és örülök, hogy kipróbáltad ezt a fincsi tortát! :)))

    VálaszTörlés