2014. július 29., kedd

Hammersmith-ben jartunk, fotoztam, es meg ebedet is kaptunk :)

Pentek reggel felkerekedtunk Gaborral, ahogyan azt kell: boronddel, fotos cuccal, ugyanis Londonba voltunk hivatalosak.

Kuldetesunk tobb meghatarozott allomasbol allt, szepen sorban elmeselem majd mindet, ugyanis gasztro vonalon eleg izgalmas dolgokba botlottunk :)

Penteken az egyik kedves lakotarsunk bevitt minket Londonba, ahol a celallomas elott felvisitottam az autoban - szines satrakat es pazar kenyereket pillantottam meg:
- Aaaallljuuuuuuuuunk meeeeeeeeeeg!!!! khm... Gaaab, belefer, hogy fotozzak itt egy kicsit?
- Bele :)

Elbucsuztunk a lakotarsunktol, Gabor letaborozott a borondunkkel, en pedig rozsaszin szoknyaban, pettyes-szalagos kalapom alatt felkerekedtem a sorok kozott, figyelve, melyik porteka erint meg leginkabb.
Ahol tetszett valami, megkerdeztem, fotozhatok-e.
Volt, ahol kerek-perec elutasitottak, mashol orommel fogadtak.
Ezeken a helyeken keszult kepeimet mutatom meg Nektek, remelve, hogy a kepernyon keresztul is atmegy valami a piac varazslatos hangulatabol :)

A kedvenc standomat egy chilei ficko kepviselte, vele olyannyira osszebaratkoztam abban a nehany percben, hogy a roluk keszult fotokert cserebe meghivott minket egy isteni finom vegetarianus ebedre - pedig akkor meg nem is latta a kepeket :)

Akkor mar tudtam, hogy csak szuper lehet a hetvegenk!
Igy is lett ;)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése