2014. június 23., hétfő

Ebed 15 perc alatt - Tagliatelle aszalt paradicsommal, fokhagymaval, fenyomaggal es mozzarellaval

Arrol meg nem is meseltem, hogy tulajdonkeppen miert kezdtem el fozni.

16 evesen lettem vegetarianus, es ra ket evvel roppentem ki a csaladi feszekbol.
Akkoriban Magyarorszagon az ettermekben egyszeruen nem volt normalis valasztek  a vegetarianusoknak.
Megmaradtak a hasznalt olajban kisutott rantott sajt, rantott gomba, rantott karfiol szintjen (termeszetesen rizibizivel, tartarmartassal).
Keptelenseg volt ezeket megenni...
Igy hat nem volt mas valasztasom, mint megtanultam megcsinalni azt, amit szeretek :)

Hosszu ut all mogottem, ugyanis onnan indultam vegetarianuskent, hogy nem szerettem a zoldsegeket :))
Azota szinte mindet megkedveltem, es megtalaltam azokat a felhasznalasi modokat, amelyek altal leginkabb kedvemre valo eteleket ehetek :)

Manapsag persze gombamod szaporodnak a klasszabbnal klasszabb vega ettermek is, ahol barmikor szivesen eszek, ha otthon jarunk - Hummus bar, Govinda, vagy ha nincs ido kimozdulni, akkor megnezem a Foodpanda oldalat, ahonnan azonnal hazhoz tudok rendelni.

Azonban ha van 15 percem, akkor is kivalo, izletes ebedet lehet osszedobni, ahogyan az tortent tegnap is :)

Gaborral odavoltunk rendezvenyt fotozni, es farkas ehesen ertunk haza.
Gabor nekiallt a kepek levalogatasanak, de nem jutott sokaig szegenykem, mar talaltam is :)

Hozzavalok 

25 dkg tagliatelle (vagy spagetti)
1 gerezd fokhagyma
8 szem szaritott paradicsom (az ALDI-ban mindig hozza lehet jutni)
6 szem koktelparadicsom
5 dkg fenyomag
so
olivaolaj
5 dkg mozzarella

Elkeszites
1. Tedd oda a sos tesztavizet felforralni, majd fozd ki a tesztat :)
2. Mindekozben elkeszul a topping:
- Egy talkaba vagd aprora a szaritott paradicsomot
- Kapard ra a gerezd fokhagymat
- Tedd bele a koktelparadicsomokat (en negybe vagtam oket)
- Locsolj ra olivaolajat
- Ezt az egyveleget nem soztam, ugyanis a szaritott paradicsom eleg fuszeres, es a teszta is sos vizben fo
3. Egy serpenyoben kb. 1 perc alatt, zsiradek nelkul piritsd meg a fenyomagot, majd boritsd bele a talkaba.
4. Amikor kifo a teszta, keverd el a paradicsomos feltettel, szedd tanyerokra, tepkedj ra mozzarellat, es edd meg az ebedet joizuen :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése